Obsługa w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy
W każdym przedsiębiorstwie, niezależnie od jego wielkości i charakteru prowadzonej działalności, obowiązują przepisy bezpieczeństwa i higieny pracy (BHP). To zbiór zasad określających sposób realizacji obowiązków oraz zapewnienia wszystkim pracownikom odpowiednich, a więc bezpiecznych i higienicznych, warunków pracy. Za stan BHP w firmie odpowiedzialność ponosi pracodawca, ale może zatrudnić specjalistów lub skorzystać z pomocy ekspertów spoza zakładu pracy.
Jeżeli potrzebujesz pomocy w realizacji zadań dotyczących BHP, skorzystaj ze wsparcia Kancelarii Księgowych. Nasza oferta obejmuje kompleksową obsługę w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy. Współpracujemy z firmami każdej wielkości i działających w wielu branżach. Zapewniamy:
-
prowadzenie dokumentacji i rejestrów wymaganych przepisami BHP i ochrony ppoż.,
-
opracowywanie i weryfikację zarządzeń, regulaminów i instrukcji dotyczących BHP oraz ochrony ppoż.,
-
przygotowanie oceny ryzyka zawodowego dla poszczególnych stanowisk,
-
organizację szkoleń BHP i ppoż. dla pracodawców, kierowników, pracowników administracyjno-biurowych, inżynieryjno-technicznych oraz zatrudnionych na stanowiskach robotniczych,
-
wsparcie w zakresie badań środowiskowych i badań lekarskich (wstępnych i okresowych),
-
udział w dochodzeniach powypadkowych oraz sporządzenie pełnej dokumentacji dotyczącej wypadków przy pracy, w drodze do pracy i z pracy oraz zachorowań na choroby zawodowe,
-
zgłaszanie firm do rejestru Państwowej Inspekcji Pracy, Państwowej Inspekcji Sanitarnej i Państwowej Straży Pożarnej,
-
pomoc w zapewnieniu odzieży roboczej i środków ochrony indywidualnej,
-
pomoc przy organizacji stanowisk pracy chronionej dla osób niepełnosprawnych,
-
doradztwo w zakresie obowiązujących przepisów i zasad BHP oraz ochrony ppoż.
Oferujemy współpracę na zasadach pełnego outsourcingu lub realizacji wybranych obowiązków. Jesteś zainteresowany? Serdecznie zapraszamy do kontaktu w celu ustalenia szczegółów współpracy.